Veel Gestelde Vragen

Veel Gestelde Vragen

Afhaling en levering


 

Welke leverings- en afhaalmethoden zijn beschikbaar?

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw Click2Shop favorieten te verzamelen


 

1- CLICK & COLLECT afhalen bij het City 2 en Westland infopunt

Uw bestelling zal binnen 5 uur beschikbaar zijn bij het infopunt van het City2-winkelcentrum, dat zich op niveau 0 van de Nieuwstraat van het winkelcentrum bevindt. En Westland infopunt deze methode van inzameling is volledig gratis.

Levertijd - Beschikbaar binnen 5 uur

Tarief - Gratis


 

2- KLIK & COLLECT in de winkel

Uw bestelling zal binnen 5 uur beschikbaar zijn in de winkel van het betreffende winkelcentrum. Deze methode van inzameling is volledig gratis.

Deadlines - Beschikbaarheid binnen 5 uur

Prijs - Gratis


 

3- Thuisbezorging in België

Wanneer u kiest voor levering aan huis, wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden. U ontvangt een bevestigingsmail met een trackingnummer. Deze leveringsmethode is alleen beschikbaar in België tegen een vergoeding van 4,99€.

Levertijd - verzonden binnen 24 uur

Prijs - €4.99


 

4- Levering in een Bpost relais punt

Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te laten afleveren op een Bpost relaispunt, zal deze binnen 24 uur worden verzonden. U ontvangt een bevestigingsmail met een trackingnummer. Deze leveringsmethode is alleen beschikbaar in België tegen een vergoeding van 4,99 euro.

Levertijd - verzonden binnen 24 uur

Prijs - €4.99

 

Hoe haal ik mijn Click & Collect bestelling op?

 

Als u ervoor gekozen heeft uw Click & Collect pakket op te halen bij het informatiepunt:

1 - In de minuten volgend op uw bestelling, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Als u het niet ontvangen heeft, controleer dan uw "Junk mail" map
 

2 - Binnen 24 werkuren komt ons team naar uw winkel om de beschikbaarheid van uw producten te bevestigen en uw bestelling voor te bereiden.

 

3 - Zodra uw bestelling is voorbereid, ontvangt u een bevestigingse-mail waarin staat dat u uw bestelling kunt afhalen!

 

4 - Wij houden uw bestelling maximaal 10 dagen vast. Wij nodigen u uit om uw spullen in deze periode op te komen halen, met een identiteitsbewijs

 

Het ophaalpunt bevindt zich in het City 2-centrum (Nieuwstraat 123, 1000 Brussel, België) bij het infopunt. En Westland infopunt.


 

Als u ervoor gekozen heeft om uw pakket op te halen via Click & Collect in de winkel:

1 - Binnen enkele minuten na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Als u het niet ontvangen heeft, controleer dan uw "Junk mail" map

 

2 - Binnen 24 werkuren zullen wij de beschikbaarheid van uw producten bevestigen en uw bestelling klaarmaken.
 

3 - Zodra uw bestelling is voorbereid, ontvangt u een bevestigingse-mail waarin staat dat u uw bestelling kunt afhalen!

 

4 - Wij houden uw bestelling maximaal 10 dagen vast. Wij nodigen u uit om uw spullen in deze periode op te komen halen, met een identiteitsbewijs
 

In dat geval kunt u uw bestelling in de winkel afhalen.


 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?


 

Hoe werkt de levering op één adres?

Wanneer u ervoor kiest uw bestelling op een adres te laten leveren, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending van uw bestelling, evenals een volgnummer. U kunt dit nummer gebruiken om de status van de levering te controleren.

Indien u niet thuis bent op het tijdstip van de eerste bezorgpoging, wordt een afleveringsbericht in uw brievenbus achtergelaten, alsmede een kennisgeving per e-mail.

In dit geval heb je twee opties:

Bel Bpost om een nieuwe leveringsdatum te regelen.
Haal uw pakje op bij een Bpost afhaalpunt.

Voor meer details over de levering kunt u terecht op de website van Bpost.

De prijs van de levering is €4,99.


 

Waar kan ik een Bpost Afhaalpunt vinden?

U vindt het dichtstbijzijnde afhaalpunt op de website van Bpost.

 

Bestellen

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt rechtstreeks op deze site bestellen. Gewoon even rondkijken en de producten die je leuk vindt aan je mandje toevoegen. Zodra u klaar bent met winkelen, klikt u op het pictogram van het winkelwagentje rechtsboven in uw scherm. U kunt uw bestelling valideren, de wijze van levering/afhaling selecteren en direct en veilig online betalen.

 

Kan ik bij verschillende winkels bestellen?

Ja, de site staat multi-shop bestellingen toe, voeg de gewenste producten toe aan je mandje en dat is het.

 

Hoe kan ik een artikel aan mijn mandje toevoegen/verwijderen?

Om een artikel aan uw mandje toe te voegen, klikt u op het artikel dat u wilt en vervolgens op de knop "Toevoegen aan mandje".

Om een artikel uit uw boodschappenmand te verwijderen, klikt u op het icoontje van de boodschappenmand rechts bovenaan uw scherm en kunt u uw boodschappenmand naar wens aanpassen.

 

Hoe lang blijft mijn winkelwagen actief?

Als u ingelogd bent op uw account, blijft uw mandje actief tot u artikelen koopt of verwijdert.


 

Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen, is dit normaal?

U ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging van uw bestelling zodra onze teams de beschikbaarheid van uw producten in de winkel hebben gecontroleerd (tijdens de openingsuren van het winkelcentrum). Als u uw e-mail nog niet hebt ontvangen, geen paniek, het is heel goed mogelijk dat uw bestelling nog niet is verwerkt of dat het buiten de openingstijden van het centrum valt. Wij nodigen u ook uit de volgende controles uit te voeren:

Controleer je "spam/junk mail" map in je e-mail box.
Log in op uw account en ga naar het onderdeel Bestellingen. Klik op uw bestelling en controleer uw bestelling en persoonlijke gegevens. Als u de e-mail met de orderbevestiging nog steeds niet kunt vinden, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice op info@click2shopbrussels.be .

 

 

Betalingen, promoties en catalogus

Zijn de prijzen van de producten op het Click2Shop platform dezelfde als de prijzen in de winkel?

Ja, de producten hebben op Click2Shop dezelfde prijzen als in de winkels van de centra. Het is echter mogelijk dat sommige aanbiedingen niet precies hetzelfde zijn.

 

Zijn alle producten van de winkel beschikbaar op Click2Shop?

Het is mogelijk dat sommige producten die in de winkel beschikbaar zijn, niet beschikbaar zijn op Click2Shop. Integendeel, alle producten die online beschikbaar zijn, zijn ook in de winkel verkrijgbaar.

 

Ik kan mijn winkel niet vinden op Click2Shop ?

Sommige winkels in de centra zijn nog niet beschikbaar op Click2Shop, maar we zijn actief bezig om hun aanbod zo snel mogelijk online beschikbaar te maken.
 

 

Wat gebeurt er als een product niet beschikbaar of niet in voorraad is?

Tijdens drukke periodes is het mogelijk dat sommige geselecteerde producten niet meer beschikbaar zijn tussen het moment dat u ze in uw mandje legt en de bevestiging van uw bestelling door de winkel.

In dat geval zullen wij u meedelen dat de bestelling door de verkoper werd geweigerd en zal u het bedrag van de niet-beschikbare artikelen worden terugbetaald.


 

Kan ik op Click2Shop profiteren van aanbiedingen die aan mijn winkelkaart gekoppeld zijn?

We werken eraan, maar op dit moment zijn de aanbiedingen van uw City2 en Westland loyalty applicatie alleen beschikbaar voor aankopen gedaan in de winkel.

 

Welke betaalmethoden worden aanvaard?

U kunt uw aankopen op een veilige manier betalen met Visa en Mastercard en met Bancontact.


 

Wanneer wordt mijn bankrekening gedebiteerd?

Uw bankrekening wordt gedebiteerd wanneer u online bestelt. U ontvangt dan een orderbevestiging van ons team. In geval van onbeschikbaarheid van een product wordt het bedrag automatisch terugbetaald.
 

 

Zijn er exclusieve Click2Shop promoties?

Het is mogelijk dat sommige promoties beschikbaar op Click2Shop exclusief zijn voor de gebruikers van de site.


 

Is het mogelijk om een City2, Westland, Anspach of The Mint geschenkbon te gebruiken om aankopen te doen?

We zijn er mee bezig. De geschenkkaarten van City2, Westland en Anspach/The Mint kunnen enkel gebruikt worden in winkels die deelnemen aan onze geschenkkaartenprogramma's.


 

Is de betaling veilig?

Ja, onze dienstverlener Stripe handelt de banktransacties af. Zij zijn een belangrijke speler in de industrie en staan bekend om hun veiligheid.


 

Hoe ontvang ik een factuur?

In de eerste e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw bestelling vindt u een overzicht van uw aankopen dat als factuur fungeert. Bovendien voegen veel winkels ontvangstbewijzen bij hun bestellingen.

 

 

Retourzendingen en terugbetalingen


 

Hoe kan ik een product retourneren of ruilen?

Ben je van gedachten veranderd? U kunt uw producten direct in de betreffende winkel retourneren of ruilen zodra uw bestelling is afgehaald. U heeft 14 dagen, zodra uw pakket is opgehaald, om dit te doen.


 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Als u niet tevreden bent over uw aankopen, kunt u ze gratis terugbrengen naar het City2 en Westland -infopunt.

In geval van een terugzending via Bpost bedraagt dit 4,99 euro.

Betalen → €4,99

 

 

Hoe lang heb ik de tijd om een product terug te sturen?

U hebt 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren of te ruilen vanaf het moment dat u het hebt ontvangen.


 

Wat als mijn bestelling niet compleet is of een artikel beschadigd is?

Het spijt ons van dit incident. U kunt een e-mail met uitleg over uw probleem sturen naar ons adres voor de klantenservice: info@click2shopbrussels.be

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een oplossing te vinden.


 

Wat zijn de voorwaarden voor terugkeer?

De voorwaarden voor het aanvaarden van een retourzending zijn dat de retourzending binnen 14 dagen plaatsvindt en dat het product niet is gebruikt.


 

Wat zijn de voorwaarden voor terugbetaling?

In geval van een terugzending zal de terugbetaling plaatsvinden na validatie door de winkel van de kwaliteit van het teruggezonden product. Zodra dit is gevalideerd, zal de terugbetaling worden uitgevoerd en gecrediteerd op de kaart die voor de aankoop werd gebruikt.

 

 

Andere vragen

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, mijn persoonlijke gegevens wijzigen, wat moet ik doen?

Log in op uw account en u kunt uw persoonlijke gegevens en uw wachtwoord wijzigen.


 

Ik heb een vraag, met wie kan ik contact opnemen?

Indien u bijkomende vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantendienst van het platform op het volgende adres - info@click2shopbrussels.be . U krijgt binnen 48 uur antwoord.